HVORFOR?

For at skabe bedre kommunikation, empati og trivsel

Så I kan skabe bedre produkter og services

1591753348794-T9Z31BRKEV8OFWB48OHV.jpeg

HVORDAN?


CASE-BASEREDE SPIL

IMPROVISATION

SERVICE DESIGN

FACILITERING

HVAD?


”Kombinationen af praktiske øvelser fra hverdagens dilemmaer og den teoretiske viden om kommunikation, har i høj grad bidraget til at udvikle en god kommunikationsform på arbejdspladsen, verbal såvel som nonverbal.”

— Direktør Per Damm, Nykredit

UDDRAG AF OPGAVER VI HAR LØST

 

  • 1-1 træning og coaching gennem spil for ledere ved FLSmidth, Dong, Novo Nordisk, Dansk IT, IT ledernetværk mfl.

  • Design af kompetenceafklaringsredskab for 100 medarbejdere ved Rigshospitalets IT

  • Innovations proces med værdi afklaring for Nykredits personale

  • Utallige workshops i teambuilding gennem "anvendt improvisation" for virksomheder og NGOs

  • Design af unikt blended learning system til understøttelse af transfer for Dansk IT

  • Arbejdet med industrielle designere og design-forskere med undervisning i fænomenologisk relation til objekter som designere

  • Lavet design-research og co-design med brugere

  • Udviklet APPs gennem brugerinddragelse

  • Skabt forumteater-peojekter om HIV/AIDS i Mozambique for tusindvis af mennesker

  • Skabt perspektivbytte på demenscentre for plejepersonale

  • Hjulpet kontorpersonale med mere konstruktiv feedback og kommunikation i det daglige

  • Facilitering af konferecer og cafe-semiarer

  • Design og facilitering af forumteater og forumspil

  • Hjulpet ledere og personale med bedre præsentationer med personlig gennemslagskraft og historiefortælling

  • Givet ledige akademikere redskaber til at kunne få gennemslagskraft og ro til jobsamtalen

  • Instrueret læringsfilm for STENO diabetescenter

  • Hjulpet skolerne med redskaber til bedre æstetisk læring

  • Designet undervisningsmaterialer for skoler

  • Filmet kunstneriske præsentationsvideoer for teatre

  • Skabt dillemmaspil for organisationer

  • Udviklet spil og kreative designworkshops for at skabe bedre samarbejde og kompetenceafklaring

  • Lært administratorer fra KBH UNIVERSITET at improvisere sammen

  • Design af workshops om krop og leg for flygtninge

  • Workshops om non-verbal kommunikation for ledere, virksomhedskonsulenter, frontpersonale mfl.

  • Workshops om konflikthåndtering og kommunikation for HK

  • Innovations-workshops for PEPSICOs skandinaviske marketingsledere

Din evne til at sætte dig ind i personerne gør en stor forskel.
Konkrete cases forudsætter at det er virkelighedstro spil. Det er væsentligt for troværdigheden.
— Adm. Direktør Per Andersen, Dansk IT

"Professor Plastik" (alias Peter Sloth Madsen) viser hvordan plastic ender i havet. Speak: Sebastian Klein

HUMANITÆRE PROJEKTER

*Donation af karakteren "Professor Plastic" i en oplysningsfilm af NGOen Plasticchange

 *Støtter humanitære NGOer* 

*NGO humanitært arbejde i Mozambique

“Jeg synes det gik super godt, og deltagernes respons viste at de fik rigtigt meget ud af det.
Jeg synes det var imponerende hvordan du kunne fange sproget og situationerne i farten.” (2013)

— Konsulent og læringsspecialist Julie Koch, FLSmidth
“Ifht. casen var det meget lærerigt og faktisk løsningsorienteret. Vi har nu en ide til en løsning. Det er da ekstremt positivt, at vi nu kan bruge hinanden til det - som kolleger! “, 2015

— Netværkschef - Doris Søgaard Farver, Dansk IT